Monday, April 29, 2013

Pengat

Ingin rasanya ku teriak kepada angin agar semua orang dapat mendengar setiap dentum amarah, benci dan bosan yang ku rasakan
Ingin ku curahkan segala pengat yang menyiksa dan mempermainkan perasaan ini tanpa ada rasa manusiawi
Ingin ku katakan aku bosan.....aku benci
Aku sungguh tak sanggup lagi akan semua rasa ini
Boleh kah kali ini saja aku melarikan diri
Boleh kan sekali ini saja aku dapat bertindak bodoh dan tak masuk akal dengan meninggalkan semua kenyamanan ini
Kenyamanan yang entah mengapa aku rasa kini sangat menyiksa
Aku tahu aku bukan lah wanita super
Bukan pula wanita luar biasa yang dapat membuat setiap orang kagum akan hadirku
Aku jauh dari itu
Tapi bisakah kali ini aku menyerah dan melangkah pergi
Bolehkan sekali ini saja, aku menghidar
Menjauh dan mungkin tak kembali lagi
Sekali lagi ingin ku teriakkan kepada angin bahwa aku tak sanggup lagi

#200313#

0 comments:

Post a Comment

Thank you very much for coming and come back soon...
Have fun and have a nice day...